top of page

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Úvodní ustanovení

  1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují právní vztahy mezi společností Jungmannak s.r.o., se sídlem Bílkova 863/17, 110 00 Praha 1, IČ: 21413444, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze (dále jen „Provozovatel“), a zákazníky využívajícími služby restaurace a baru Tretter’s Brasserie (dále jen „Zákazník“).

  2. Kontaktní údaje Provozovatele:

  3. Tyto VOP jsou závazné pro všechny Zákazníky využívající služby restaurace a baru, zejména pro rezervace, soukromé akce a catering.

2. Rezervace

  1. Rezervaci je možné provést osobně, telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím online rezervačního systému.

  2. Rezervace je platná až po potvrzení Provozovatelem.

  3. Storno rezervace:

    • bez poplatku do 24 hodin předem (u skupinových rezervací do 48 hodin),

    • při pozdějším zrušení si Provozovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek až do výše 50 % odhadované útraty nebo složené zálohy.

  4. U soukromých či firemních akcí může být požadována záloha, jejíž výše a splatnost bude stanovena individuálně.

3. Ceny a platební podmínky

  1. Ceny jídel, nápojů a služeb jsou uvedeny v aktuálním jídelním a nápojovém lístku a zahrnují DPH.

  2. Platbu lze provést hotově, platební kartou, stravenkami, nebo na základě faktury (pouze u firemních akcí).

  3. Provozovatel je oprávněn požadovat zálohu na catering, rauty či pronájmy prostor.

  4. V případě nedoplatků je Zákazník povinen je uhradit na základě vystaveného daňového dokladu.

 

4. Pravidla chování v restauraci a baru

  1. Zákazník je povinen chovat se v prostorách restaurace a baru tak, aby nedocházelo k poškození zařízení ani k obtěžování ostatních hostů.

  2. Podávání alkoholických nápojů osobám mladším 18 let je zakázáno.

  3. Je zakázáno vnášet vlastní jídlo či nápoje bez předchozí dohody s Provozovatelem.

  4. Provozovatel nenese odpovědnost za cennosti a osobní věci Zákazníků, pokud nebyly převzaty do úschovy (dle § 2945 občanského zákoníku).

 

5. Odpovědnost a náhrada škody

  1. Zákazník odpovídá za škody způsobené na majetku Provozovatele nebo třetích osob, které vznikly jeho zaviněním.

  2. Provozovatel odpovídá pouze za škody, které byly prokazatelně způsobeny jeho vinou.

 

6. Reklamace

  1. Zákazník má právo reklamovat kvalitu poskytnutých služeb, jídel či nápojů.

  2. Reklamace je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejlépe přímo při návštěvě, u obsluhy či vedoucího směny.

  3. Provozovatel je povinen reklamaci vyřídit bezodkladně, nejpozději do 30 dnů.

 

7. Ochrana osobních údajů

  1. Provozovatel zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

  2. Zpracovávané údaje: jméno, kontakt (telefon, e-mail), případně fakturační údaje u firemních zákazníků.

  3. Účel zpracování: evidence rezervací, komunikace se Zákazníky, plnění smluvních povinností, marketingové účely (pouze s výslovným souhlasem).

  4. Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nezbytnou k naplnění účelu zpracování, nejdéle však 3 roky.

  5. Zákazník má právo na přístup, opravu, výmaz, omezení zpracování a přenositelnost údajů, stejně jako právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

 

8. Změny VOP

  1. Provozovatel je oprávněn tyto VOP jednostranně měnit či doplňovat, přičemž nové znění je účinné dnem zveřejnění na webových stránkách a v provozovně.

  2. Pro Zákazníky platí vždy aktuální verze zveřejněná v době využití služeb.

 

9. Rozhodné právo a řešení sporů

  1. Tyto VOP se řídí právním řádem České republiky.

  2. Případné spory budou řešeny věcně a místně příslušným soudem dle sídla Provozovatele.

  3. Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporů prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

10. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1.8.2025

  2. Všechny vztahy, které nejsou výslovně upraveny těmito VOP, se řídí občanským zákoníkem a souvisejícími právními předpisy.

bottom of page