VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
1. Úvodní ustanovení
-
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují právní vztahy mezi společností Jungmannak s.r.o., se sídlem Bílkova 863/17, 110 00 Praha 1, IČ: 21413444, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze (dále jen „Provozovatel“), a zákazníky využívajícími služby restaurace a baru Tretter’s Brasserie (dále jen „Zákazník“).
-
Kontaktní údaje Provozovatele:
-
e-mail: tretter2@seznam.cz
-
telefon: 602431304
-
-
Tyto VOP jsou závazné pro všechny Zákazníky využívající služby restaurace a baru, zejména pro rezervace, soukromé akce a catering.
2. Rezervace
-
Rezervaci je možné provést osobně, telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím online rezervačního systému.
-
Rezervace je platná až po potvrzení Provozovatelem.
-
Storno rezervace:
-
bez poplatku do 24 hodin předem (u skupinových rezervací do 48 hodin),
-
při pozdějším zrušení si Provozovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek až do výše 50 % odhadované útraty nebo složené zálohy.
-
-
U soukromých či firemních akcí může být požadována záloha, jejíž výše a splatnost bude stanovena individuálně.
3. Ceny a platební podmínky
-
Ceny jídel, nápojů a služeb jsou uvedeny v aktuálním jídelním a nápojovém lístku a zahrnují DPH.
-
Platbu lze provést hotově, platební kartou, stravenkami, nebo na základě faktury (pouze u firemních akcí).
-
Provozovatel je oprávněn požadovat zálohu na catering, rauty či pronájmy prostor.
-
V případě nedoplatků je Zákazník povinen je uhradit na základě vystaveného daňového dokladu.
4. Pravidla chování v restauraci a baru
-
Zákazník je povinen chovat se v prostorách restaurace a baru tak, aby nedocházelo k poškození zařízení ani k obtěžování ostatních hostů.
-
Podávání alkoholických nápojů osobám mladším 18 let je zakázáno.
-
Je zakázáno vnášet vlastní jídlo či nápoje bez předchozí dohody s Provozovatelem.
-
Provozovatel nenese odpovědnost za cennosti a osobní věci Zákazníků, pokud nebyly převzaty do úschovy (dle § 2945 občanského zákoníku).
5. Odpovědnost a náhrada škody
-
Zákazník odpovídá za škody způsobené na majetku Provozovatele nebo třetích osob, které vznikly jeho zaviněním.
-
Provozovatel odpovídá pouze za škody, které byly prokazatelně způsobeny jeho vinou.
6. Reklamace
-
Zákazník má právo reklamovat kvalitu poskytnutých služeb, jídel či nápojů.
-
Reklamace je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejlépe přímo při návštěvě, u obsluhy či vedoucího směny.
-
Provozovatel je povinen reklamaci vyřídit bezodkladně, nejpozději do 30 dnů.
7. Ochrana osobních údajů
-
Provozovatel zpracovává osobní údaje Zákazníků v souladu s Nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
-
Zpracovávané údaje: jméno, kontakt (telefon, e-mail), případně fakturační údaje u firemních zákazníků.
-
Účel zpracování: evidence rezervací, komunikace se Zákazníky, plnění smluvních povinností, marketingové účely (pouze s výslovným souhlasem).
-
Osobní údaje jsou uchovávány po dobu nezbytnou k naplnění účelu zpracování, nejdéle však 3 roky.
-
Zákazník má právo na přístup, opravu, výmaz, omezení zpracování a přenositelnost údajů, stejně jako právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
8. Změny VOP
-
Provozovatel je oprávněn tyto VOP jednostranně měnit či doplňovat, přičemž nové znění je účinné dnem zveřejnění na webových stránkách a v provozovně.
-
Pro Zákazníky platí vždy aktuální verze zveřejněná v době využití služeb.
9. Rozhodné právo a řešení sporů
-
Tyto VOP se řídí právním řádem České republiky.
-
Případné spory budou řešeny věcně a místně příslušným soudem dle sídla Provozovatele.
-
Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporů prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).
10. Závěrečná ustanovení
-
Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1.8.2025
-
Všechny vztahy, které nejsou výslovně upraveny těmito VOP, se řídí občanským zákoníkem a souvisejícími právními předpisy.